Packlista

Nu har jag gjort en packlista över vad jag anser att man behöver på en cykelsemester. Det jag hade med mig sist var alldeles för mycket. Så nu har jag gjort en lista över vad jag kommer ha med mig på nästa lite kortare cykel resa. Planerar en i Södermanland på bara någon eller några dagar. Denna packlista gör jag för att jag och Åsa ska ha något att packa efter när vi gör våran cykelsemester nästa år, då hon INTE ska snubbla på foten! 🙂

Jag har införskaffat en cykelväska för pakethållaren som jag ska använda istället för cykelkärran.

Här är packlistan

Packlista packväskor 1

packlista packväskor 2

 

Nu när jag placera cykelväskan på sadeln ser jag att vänster är i själva verket höger i packlistan. Känner också att ena sidan med tältet och tarpen är betydlig tyngre än andra sidan. Kanske måste jag justera om lite efterhand. Kanske tält, Tarp och sovsäck får plats i översta facket och kläder på sidan? Vi får se.

20130621-181225.jpg

 

Efter nästa lilla semester med cykeln lär jag se vad jag saknade eller hade i överflöd.

 

Leave a Reply

