Dag 8

Packad och klar att åka från byn Bo efter att ätit frukost i hammocken.

20130604-220941.jpg
Kommer genast in på grusväg som bär mycket uppåt i 11 km. För att sedan bli en brant backe ned till brevensbruk

20130604-221409.jpg
Fint dammsystem. Hade tänk en fika men allt stängt. Drar vidare mot Vingåker och blir så glad när jag äntligen ser Södermanlands län skylten TJOHO!!!!

20130604-222050.jpg
Vingåker nästa och lunch var nu planen, döm om min förvåning när jag ser Bo komma i sin bil för att heja på mig. Vi åt lunch tillsammans och han bor i Hälleforsnäs och det var min slutstation i dag. Jag lägger kärran i hans bil för att få cykla lite snabbare. Känns som fusk men var skönt eftersom det var blåsigt i dag.
Det här är dagens resväg

20130604-222602.jpg
Det var riktigt skönt utan kärran och jag och Åsa funderar på att kanske nästa sommar packa på cykeln istället. Det blir skönare upplevelse.
Dagens prestation

20130604-224728.jpg
Lägret i natt är hos Bo. Juvligt med dusch och god mat.

2 thoughts on “Dag 8

Leave a Reply

